Διεύθυνση: Μαραθώνος 1, Αθήνα
ΩΡΛ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΧΑΡΤΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πρόσβαση: Μετρό, στάσεις: Ομόνοια (κόκκινη γραμμή), Κεραμεικός (μπλε γραμμή)
Email: karrasclinic@gmail.com
Ωράριο λειτουργίας: Όλο το 24ωρο Χειρουργική αντιμετώπιση των προβλημάτων των ασθενών καθημερινά 8:00 – 15:00.
ΚΛΙΝΙΚΗ
Το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κλινικής Καρράς είναι γνωστό ανάμεσα στους συναδέλφους ΩΡΛ , αφού ήταν και συνεχίζει να είναι ένα νοσηλευτικό ίδρυμα που βοήθησε και ακόμη βοηθά ασθενείς σε όλες τις δύσκολες κοινωνικές συγκυρίες στην πάροδο των χρόνων.

Οξεία μαστοειδίτιδα

ΑΡΧΙΚΗ/ ΑΡΘΡΑ/ Οξεία μαστοειδίτιδα

Clinic

Η οξεία μαστοειδίτιδα γίνεται κλινικά έκδηλη μερικές μέρες έως 1 ή 2 εβδομάδες από την έναρξη οξείας μέσης ωτίτιδας χωρίς θεραπεία. Οπισθοωτιαίο υποπεριοριστικό απόστημα μπορεί να αναπτυχθεί καθώς ο φλοιός του πλάγιου τοιχώματος της μαστοειδούς καταστρέφεται. Εμφανίζει ερυθρότητα,οίδημα, ευαισθησία και κλυδασμό στην περιοχή της μαστοειδούς. Το πτερύγιο μετατοπίζεται προς τα εμπρός και κάτω.

Τα συμπτώματα που εμφανίζουν οι ασθενείς είναι ωταλγία με πόνο στην περιοχή της μαστοειδούς είτε αυτόματα ή κατά την ψηλάφηση, πυρετό και βαρηκοία.

Η χειρουργική αντιμετώπιση περιλαμβάνει την μυριγγοτομή  χωρίς τοποθέτηση σωληνίσκων αερισμού και την μαστοειδεκτομή η οποία κρίνεται απαραίτητη ως χειρουργικό επείγον αν δεν υπάρχει βελτίωση μετά την αρχική αντιβιοτική θεραπεία ή στην περίπτωση υποπεριοριστικού αποστήματος. Αν εμφανίζεται κάποιο από τα παραπάνω συμπτώματα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την κλινική μας.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ

15/12/2016
26/10/2018 - Μελίνα Λ.
13/10/2018
ORL ATHENS CLINIC
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ
ΩΡΛ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ AΘΗΝΩΝ
Το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κλινικής Καρράς ORL ATHENS CLINIC είναι γνωστό ανάμεσα στους συναδέλφους ΩΡΛ , αφού ήταν και συνεχίζει να είναι ένα νοσηλευτικό ίδρυμα που βοήθησε και ακόμη βοηθά ασθενείς σε όλες τις δύσκολες κοινωνικές συγκυρίες στην πάροδο των χρόνων.