Διεύθυνση: Μαραθώνος 1, Αθήνα
ΩΡΛ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ
ΧΑΡΤΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πρόσβαση: Μετρό, στάσεις: Ομόνοια (κόκκινη γραμμή), Κεραμεικός (μπλε γραμμή)
Email: karrasclinic@gmail.com
Ωράριο λειτουργίας: Όλο το 24ωρο Χειρουργική αντιμετώπιση των προβλημάτων των ασθενών καθημερινά 8:00 – 15:00.
ΚΛΙΝΙΚΗ
Το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κλινικής Καρράς είναι γνωστό ανάμεσα στους συναδέλφους ΩΡΛ , αφού ήταν και συνεχίζει να είναι ένα νοσηλευτικό ίδρυμα που βοήθησε και ακόμη βοηθά ασθενείς σε όλες τις δύσκολες κοινωνικές συγκυρίες στην πάροδο των χρόνων.

Κατάγματα μετωπιαίου κόλπου

ΑΡΧΙΚΗ/ ΑΡΘΡΑ/ Κατάγματα μετωπιαίου κόλπου

Clinic

Τα κατάγματα του μετωπιαίου κόλπου μπορούν να προκληθούν απο πτώσεις, απο εργατικά ή αθλητικά ατυχήματα καθώς και τροχαία.

Τα συμπτώματα που θα εμφανίσουν οι ασθενείς εξαρτώνται απο το παραρρίνιο κόλπο που εμπλέκεται στο τραύμα. Σε μεμονομένα κατάγματα των μετωπιαίων, γναθιαίου ή των ηθμοειδών κόλπων το μόνο σύμπτωμα είναι ο πόνος, το οίδημα και το αιμάτωμα γύρω απο τη γραμμή του κατάγματος καθώς επίσης η επίσταξη.

Στην θεραπεία πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη ο βαθμός παρεκτόπισης του κατάγματος και ο τραυματισμός της παροχετευτικής οδού του μετωπιαίου κόλπου, τα τοιχώματα που συμμετέχουν, οι συνοδές ενδοκρανιακές κακώσεις και η παρουσία άλλων καταγμάτων του προσωπικού σκελετού. Σε παρεκτοπισμένο κάταγμα συνίσταται η ελάχιστα επεμβατική ενδοσκοπική αποκατάσταση. Σε περίπτωση που εμφανίζεται τα παραπάνω συμπτώματα μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την κλινική μας.

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΣΘΕΝΩΝ

29/03/2016 - Δημήτριος Μ.
31/01/2016
08/10/2016
ORL ATHENS CLINIC
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ
ΩΡΛ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ AΘΗΝΩΝ
Το ανθρωποκεντρικό πρόσωπο της κλινικής Καρράς ORL ATHENS CLINIC είναι γνωστό ανάμεσα στους συναδέλφους ΩΡΛ , αφού ήταν και συνεχίζει να είναι ένα νοσηλευτικό ίδρυμα που βοήθησε και ακόμη βοηθά ασθενείς σε όλες τις δύσκολες κοινωνικές συγκυρίες στην πάροδο των χρόνων.